Newsy

Poznań CSR Contest - unikalny konkurs dla licealistów i studentów!!!

Poznań CSR Contest to konkurs dla licealistów i studentów, chcących zdobyć wiedzę i doświadczenie w nowoczesnej strategii zarządzania firmą - CSR.

 

 

 

 

 

Etapy konkursu:

I etap (do 18 marca 2011) – zgłoszenia do konkursu za pośrednictwem stronyfacebook.com/skn.csr, zakładka 'Zgłoszenia'

II etap – pisemny (22 marca 2011) –test, sprawdzający wiedzę uczestników z zakresu CSR - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

III etap - finał (13 kwietnia 2011) – case study rozwiązywane przez 18 najlepszych osób podzielonych na sześć trzyosobowych zespołów - Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

 

Na zwycięzców konkursu czekają atrakcyjne nagrody:

I miejsce - karty prezentowe Empik o wartości 400zł oraz zaproszenie do restauracji w hotelu Sheraton

II miejsce - karty prezentowe Empik o wartości 250zł

III miejsce - bony zakupowe Sodexo o wartości 100zł

Oprócz tego książki o CSR, magazyny CR Navigator, zaproszenia do kina, gadżety firmowe i dla każdego uczestnika CERTYFIKAT.

 

Konkursowi będzie towarzyszyć Podwieczorek przy CSR (15.03.11) z udziałem partnerów konkursu oraz szkolenie dla uczestników finału (7.04.11).

Nie zwlekaj! Ilość miejsc ograniczona!

Zapisz się już dziś!

 

Organizatorem konkursu jest SKN Społecznej Odpowiedzialności Biznesu.

Szczegóły na facebook.com/skn.csr.

Projekt dofinansowany ze środków programu grantowego Ligi Odpowiedzialnego Biznesu.

Partner strategiczny: Aquanet S.A.

Partnerzy wspierający: Promag S.A., Prima - Sara Lee Coffee and Tea Poland S.A.,Sheraton Poznan Hotel, Kino Muza.

Partnerzy merytoryczni: Liga Odpowiedzialnego Biznesu, Centrum PISOP.

Patronat honorowy: Marszałek Województwa Wielkopolskiego Pan Marek Woźniak, Prezydent Miasta Poznania Pan Ryszard Grobelny, JM Rektor UEP prof. dr hab. Marian Gorynia, prof. zw. UEP.

Patronat medialny: CR Navigator, CSRinfo.pl, KampanieSpołeczne.pl, Radio Afera, StudentNews.pl.

Partnerzy SKN CSR: auxarius.com, AIESEC Poznań.

 

CSR (z ang. Corporate Social Responsibility), czyli Społeczna Odpowiedzialność Biznesu to dobrowolna strategia uwzględniająca społeczne, etyczne i ekologiczne aspekty w działalności gospodarczej oraz w kontaktach z pracownikami, klientami, akcjonariuszami, dostawcami, społecznością lokalną.

Odpowiedzialny biznes jest w Polsce stosunkowo nową dziedziną, zyskuje jednak systematycznie na znaczeniu i potrzeba będzie wielu specjalistów w tej dziedzinie. Warto być krok do przodu, wygrywając przy okazji atrakcyjne nagrody!

mat. organizatorów