Newsy

Czy przedsiębiorstwu opłaca się społeczna odpowiedzialność biznesu? - Warszawa

23 lutego w Warszawie odbędzie się konferencja "Czy przedsiębiorstwu opłaca się społeczna odpowiedzialność biznesu?" organizowana przez Instytutu Zarządzania Wartością Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie w Szkołe Głównej Handlowej.

Termin: 23 lutego 2012 r., godz. 10.00-13.00

Miejsce: Budynek C SGH, Al. Niepodległości 128, (róg ul. Madalińskiego), sala 3A

 

Okazję do spotkania stanowi przedstawienie 25 października 2011 r. przez Komisję Europejską nowej strategii w zakresie CSR. Jednym z punktów tej strategii jest zwiększanie widoczności CSR i dzielenie się najlepszymi praktykami. Taki też jest cel tej konferencji. Ważny element nowej strategii stanowi spojrzenie na CSR przez pryzmat korzyści dla przedsiębiorstwa i właśnie na tym problemie będzie skoncentrowana dyskusja w ramach spotkania. Do udziału w nim zaproszeni zostali przedsiębiorcy, menedżerowie, przedstawiciele administracji publicznej, reprezentanci organizacji pozarządowych oraz eksperci ze środowiska akademickiego.

 

Debata będzie się toczyć wokół następujących zagadnień:

Czy biznes powinien być odpowiedzialny społecznie?

Czy odpowiedzialność społeczna wpływa na wyniki i wartość przedsiębiorstwa?

Jak integrować odpowiedzialność społeczną ze strategią przedsiębiorstwa?

Jak zapewnić wiarygodność społecznej odpowiedzialności biznesu?

Czy duża aktywność branż o niskiej reputacji w zakresie odpowiedzialności społecznej nie szkodzi idei CSR?

 

Konferencja ma formułę dyskusji panelowej z udziałem publiczności.

Program

 

1. Rejestracja uczestników 09.30 – 10.00

2. Otwarcie obrad – prof. dr hab. Andrzej Herman

Dziekan Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie 10.00 – 10.10

3. Dyskusja panelowa 10.10 - 11.30

prof. dr hab. Tadeusz Oleksyn, Instytut Zarządzania Wartością SGH

Anna Potocka-Domin, Wiceprezes BCC, Dyrektor Instytutu Interwencji Gospodarczych, ekspertka ds. CSR

Irena Pichola, członkini Zarządu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, ekspertka PwC

Małgorzata Zdzienicka-Grabarz, Prezes Zarządu Fundacji BGŻ, Dyrektor Departamentu Społecznej Odpowiedzialności i Sponsoringu, BGŻ

Grzegorz Szczepański, Dyrektor ds. Korporacyjnych, Grupa Żywiec

Konecka, Szef Marketingu, Schenker

dr Tomasz J. Dąbrowski, Instytut Zarządzania Wartością SGH

Moderatorka – dr Katarzyna Majchrzak, Instytut Zarządzania Wartością SGH

4. Dyskusja plenarna 11.30 – 12.15

5. Lunch 12.15 - 13.00

 

Udział w konferencji jest bezpłatny. Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc prosimy o potwierdzenie chęci uczestnictwa na adres tomczyk.przemyslaw@gmail.com

Źródło: informacja organizatorów