Newsy

Ogłoszenie wyników II etapu Konkursu CSR!

Znamy już finałową piątkę! Zobaczcie, kto zmierzy się 10 maja w finale Konkursu CSR podczas Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2013!

 

Konkurs CSR 2013 to inicjatywa skierowana do studentów/ek, licealistów/ek z całej Polski, której celem jest rozpowszechnianie idei społecznej odpowiedzialności biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR) oraz wspieranie młodych ludzi, którzy chcą angażować swoją energię w zdobywanie wiedzy na jej temat.

 

W pierwszym etapie Konkursu CSR 2013 - teście elektronicznym, udział wzięło ponad 1 000 osób z uczelni oraz szkół średnich w całej Polsce. Do drugiego etapu zakwalifikowało się 625 osób.

 

Eliminacje odbyły się w 14 miastach w największych ośrodkach akademickich w Polsce (Białystok, Bydgoszcz, Katowice, Kielce, Kraków, Lublin, Olsztyn, Poznań, Rzeszów, Szczecin, Toruń, Warszawa, Wrocław oraz Zielona Góra).

 

Wszystkim uczestnikom i uczestniczkom serdecznie gratulujemy!

 

Do finału przechodzi 5 osób, które otrzymały największą liczbę punktów. Poniżej lista zwycięzców i zwyciężczyń (kolejność alfabetyczna):

Nazwisko

 

Imię

Liczba punktów

Dąborwska

Katarzyna

32

Gaweł

Wioleta

32

Gita

Arkadiusz

35

Lisiecka

Daria

36,5

Strubińska

Maria

41

Uczestnicy mogli otrzymać maksymalnie 43 punkty (część zamknięta: 26, część otwarta: 17). Pytania części otwartej były sprawdzane dopiero wtedy, gdy uczestnik(czka) odpowiedział(a) poprawnie co najmniej na 16 pytań z części zamkniętej.

 

Na czym polega finał Konkursu CSR 2013?

Zadaniem finalistów(ek) jest przygotowanie krótkiej prezentacji nt. CSR i przedstawienie jej treści przed Jury Konkursu oraz uczestnikami Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2013 "CSR - jak to się robi?", 10 maja br., o godzinie 10:00, w Spółdzielczym Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnym, ul. Żurawia 47, w Warszawie.

 

Zadanie dla finalistów(ek):

Przygotuj prezentację (i przedstaw jej treść) na temat:

 

"Jak komunikować działania firmy z zakresu CSR...

1. ... pracownikom?"

2. ... klientom?"

3. ... dostawcom?"

 

Wybierz jedną grupę i przygotuj krótką (max 8 slajdów; 10 minut) prezentację, w której omówisz język komunikacji, obszary ważne z punktu widzenia odbiorcy oraz najważniejsze kanały komunikacji (czyli: co? komu? w jaki sposób?). Dodatkowo podaj jeden przykład dobrej praktyki z zakresu komunikowania działań CSR tej grupie odbiorców ORAZ jeden antyprzykład (czyli czego nie powinno się robić).

 

Finaliści(stki) Konkursu CSR 2013 zaproszeni są również do uczestnictwa w części merytorycznej Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2013.

 

Organizator Konkursu CSR 2013 pokrywa finalistom(kom) koszty dojazdu, wyżywienia, noclegu oraz warsztatów, wykładów i materiałów konferencyjnych podczas Akademii Odpowiedzialnego Biznesu 2013.

 

Masz pytanie?

Wszelkie pytania proszę kierować do swoich regionalnych opiekunów z II etapu Konkursu CSR 2013.