Newsy

W dniach 17-18 marca odbył się II zjazd Ambasadorów 14. edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Firma Henkel Polska, która jest Opiekunem ścieżki „Komunikacja a CSR” przyjęła nas w kreatywnej przestrzeni Akademii Schwarzkopf Professional.

Pierwszy dzień II zjazdu Ambasadorów CSR rozpoczęliśmy od spotkania z Dorotą Strosznajder i Anną Kobierską, które przywitały nas ciepłymi słowami. Od firmy Henkel Polska otrzymaliśmy również miłe upominki. Dzięki pierwszej prelekcji mieliśmy okazję przekonać się, jaką rolę odgrywa CSR w budowaniu przewagi konkurencyjnej i reputacji firmy. Okazało się, że dzięki społecznej odpowiedzialności możemy wyprzedzać oczekiwania interesariuszy względem firmy oraz wspierać kreowanie nowych pomysłów. Podczas spotkania z Ewą Wojciechowską (Schwarzkopf Professional) usłyszeliśmy o roli CSR w relacjach z partnerami biznesowymi oraz zapoznaliśmy się z wieloma dobrymi praktykami marki. Serca Ambasadorów i Ambasadorek podbił warsztat Doroty Strosznajder i Anny Kobierskiej na temat komunikacji kryzysowej. Podczas niego Ambasadorzy musieli zmierzyć się z niemałym wyzwaniem, a twórcza atmosfera i ciekawe zadania wzbudziły wiele pozytywnych emocji! Dzień ciężkiej i owocnej pracy zakończył się Podwieczorkiem przy CSR, gdzie przy przepysznym serniku i kawie Agnieszka Krajnik z Provident Polska opowiedziała o swojej pracy zawodowej, dobrych praktykach marki, jak również wielu projektach, które są obecnie realizowane.

Drugi dzień zjazdu rozpoczęliśmy od spotkania z Aleksandrą Gawlas, która na przykładzie współpracy z firmą Kaufland pomogła zrozumieć istotę CSR w relacjach z partnerami biznesowymi. Następnie dzięki Dorocie Strosznajder zdobyliśmy sporą dawkę wiedzy o potencjale różnorodności w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej. Dowiedzieliśmy się, że zrozumienie i akceptacja pracowników oraz ich potrzeb jest niezwykle ważna. Pomaga w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy, poprawia atmosferę oraz przyczynia się do zwiększenia efektywności pracowników. W tematykę CSR w działaniach z zakresu employer branding wprowadziła nas Zofia Kurek-Maciejewicz (Solski Communications). Także tego dnia nie zabrakło praktycznego przećwiczenia świeżo nabytej wiedzy podczas inspirujących prac zespołowych. Na zakończenie zjazdu spotkaliśmy się z Ambasadorami poprzedniej - trzynastej edycji Ligi Odpowiedzialnego Biznesu. Udzielili nam cennych rad na temat organizacji prelekcji, warsztatów oraz pozostałych aktywności. Dzięki nim zrozumieliśmy, że chęć do działania i uporczywe dążenie do celu to najważniejsze, czego nam potrzeba.
Prowadzącym, uczestnikom i uczestniczkom dziękujemy za interesujące i angażujące dyskusje! Już nie możemy doczekać się kolejnego zjazdu! W ostatni weekend maja spotkamy się z firmą BGŻ BNP Paribas, Opiekunem ścieżki „Zarządzanie a CSR”.